Bankzaken
Zelfstandig Adviseur

Sandra is binnen ons kantoor Zelfstandig Adviseur van RegioBank in Bergen op Zoom en wordt hierin ondersteund door Dianne en Jessica.
De sfeer op ons kantoor is informeel en wij onderscheiden onszelf met de persoonlijke benadering onder het genot van een goede kop koffie of thee!
In tegenstelling tot de meeste grote banken, kun je bij ons dagelijks (maandag tot en met vrijdag) binnenlopen. Een vraag over je dagelijkse bankzaken? Een nieuwe bankpas nodig? Informatie over de verschillende spaarvormen? Wij nemen de tijd om je echt persoonlijk te helpen. Bij RegioBank krijg je de aandacht die je verdient.
RegioBank is een Nederlandse bank, onderdeel van De Volksbank N.V.. Wij zijn een bank voor de hele familie. RegioBank is vooral gericht op kleine ondernemers en consumenten in de regio, de buurtzame bank waar wij onze klanten persoonlijk kennen en door ons buurtzame karakter weten wat er speelt in de omgeving.

Belangrijke informatie over uw RegioBank-dienstverlening
Beste RegioBank klant,
Tijdens de reorganisatie heeft De Volksbank N.V. besloten dat het samenwerkingsverband met ons kantoor wordt beëindigd. Hierdoor komt er per 30 september 2025 een einde aan onze rol als Zelfstandig Adviseur van RegioBank. Dit besluit maakt deel uit van een landelijke wijziging, waarbij ongeveer de helft van alle RegioBank-kantoren uit het straatbeeld zal verdwijnen. Wij hebben hier helaas geen invloed op gehad.
Wij vinden het oprecht jammer dat wij u vanaf die datum niet langer mogen ondersteunen in uw RegioBank-zaken. Uw RegioBank gegevens zullen automatisch worden overgezet naar het RegioBank kantoor Voets Assurantiën in Roosendaal.
Tot 1 oktober aanstaande bent u uiteraard nog van harte welkom op ons kantoor voor al uw RegioBank-zaken.
Wat blijft er wel hetzelfde?
Voor onafhankelijk advies over hypotheken, verzekeringen, financieringen en algemene bankzaken – zowel privé als zakelijk – blijft u welkom bij ons kantoor. Wij blijven met dezelfde toewijding voor u klaarstaan.
Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op per e-mail, telefoon of loop even binnen bij ons kantoor aan de Lievevrouwestraat. We helpen u graag verder.


In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond onder bijna 14.000 consumenten beoordeelden klanten ons met een 9,3 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank -voor het achtste jaar op rij- het hoogst beoordeeld.
Persoonlijke dienstverlening blijft belangrijk
In het onderzoek van de Consumentenbond wordt aan de deelnemers gevraagd wat zij vinden van de service van de bank, de communicatie naar de klant, de kosten en internet en mobiel bankieren. Op alle onderdelen krijgt RegioBank de hoogste cijfers. Dit geeft aan dat onze klanten de persoonlijke dienstverlening en de digitale mogelijkheden om te bankieren hoog waarderen. Dát is precies de reden waarom wij het belangrijk vinden dat onze adviseurs fysiek dichtbij de klant zitten. Voor een vraag of advies kan de klant gewoon even binnenlopen.